14° C
Ma 2025. május 23., péntek, Dezső napja van.
14° C
Ma 2025. május 23., péntek, Dezső napja van.
[the_ad id="33201"]
Negyvenéves az Aggteleki Nemzeti Park

Negyvenéves az Aggteleki Nemzeti Park

Az aggteleki volt Magyarország negyedik nemzeti parkja, de az első olyan volt, amely kifejezetten az élettelen természeti értékek, karsztjelenségek és barlangok védelmére alakult - mondta Rácz András, az Agrárminisztérium (AM) természetvédelemért felelős államtitkára...

Szeptemberben kezdődik az M1-es autópálya fejlesztése

Szeptemberben kezdődik az M1-es autópálya fejlesztése

Magyarország történetének legjelentősebb autópálya-fejlesztése indul el 2025. szeptember 1-jén, amelynek keretében teljeskörűen megújul az M1-es autópálya. A beruházás a hazai gyorsforgalmi úthálózat hosszú távú, fenntartható fejlesztését szolgálja, és hozzájárul a...

Megváltoztak az évszakok

Megváltoztak az évszakok

Az idei tavasz a tavalyinál sokkal hidegebb, ezért nem meglepő, hogy május közepén sokan panaszkodtak: „Norvégiában jobb az idő, mint nálunk”; „Ez nem egy májusi túrához való idő.”; vagy „Miért beszélnek felmelegedésről a klímatudósok, amikor májusban kabátban kell...

A nagy túlélő

jún 23, 2020 | könyv

A Fojtik János és Veres Zoltán egyetemi oktatók által szerkesztett és részben írt A nagy túlélő – Időutazás a marketingben című művet a Marketing Szakkönyvtár 50. köteteként az Akadémiai Kiadó jelentette meg. „A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk tehát álomba magunkat – a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével” – írja Hoffmann Márta és Kozák Ákos az előszóban. „A kérdés nem is az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok meghatározása létezik. Az már sokkal érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével” – vallják a szerzők, akik könyvük ele­jén párbeszédes formában mondják el véle­ményüket a marketingről, és mindhárom fő fejezet elején kommentálják a bennük tárgyaltakat. Az olvasmányos párbeszédben két véle­mény találkozik, amely többször hasonló tar­talmat takar, míg más alkalmakkor egy­értelmű a nézőpontok eltérő volta. Az olvasó pedig úgy érezheti, saját tapasztalataival tovább erősítheti az egyik véleményt, sőt akár egy harmadik nézőpontot is kialakíthat, és gondolatban vitatkozhat is a szerkesztőkkel.  A szerkesztők egy  „könyvet illesztettek a könyvbe”, és ez a mű kiemelkedő hozzáadott értéke.

Negyvenéves az Aggteleki Nemzeti Park

Negyvenéves az Aggteleki Nemzeti Park

Az aggteleki volt Magyarország negyedik nemzeti parkja, de az első olyan volt, amely kifejezetten az élettelen természeti értékek, karsztjelenségek és barlangok védelmére alakult - mondta Rácz András, az Agrárminisztérium (AM) természetvédelemért felelős államtitkára...

Szeptemberben kezdődik az M1-es autópálya fejlesztése

Szeptemberben kezdődik az M1-es autópálya fejlesztése

Magyarország történetének legjelentősebb autópálya-fejlesztése indul el 2025. szeptember 1-jén, amelynek keretében teljeskörűen megújul az M1-es autópálya. A beruházás a hazai gyorsforgalmi úthálózat hosszú távú, fenntartható fejlesztését szolgálja, és hozzájárul a...

Megváltoztak az évszakok

Megváltoztak az évszakok

Az idei tavasz a tavalyinál sokkal hidegebb, ezért nem meglepő, hogy május közepén sokan panaszkodtak: „Norvégiában jobb az idő, mint nálunk”; „Ez nem egy májusi túrához való idő.”; vagy „Miért beszélnek felmelegedésről a klímatudósok, amikor májusban kabátban kell...