-2° C
Ma 2025. február 05., szerda, Ágota és Ingrid napja van.
-2° C
Ma 2025. február 05., szerda, Ágota és Ingrid napja van.

Geotechnikus kollégát vagy céget keresünk

A 26 éves alapítású SzeRaKo Építész Iroda talajmechanikus mérnököt keres, hosszú távra. Önállóan dolgozni tudó kollégát keresünk, otthoni munkavégzéssel, számlázási lehetőséggel. Így a távolság nem akadály, bejárás nincs! A feladat éves szinten 6-8 lakóépület,...

Statikus tervezőt keresünk

A 26 éves alapítású SzeRaKo Építész Iroda tartószerkezet tervező mérnököt keres, hosszú távra. Önállóan dolgozni tudó tervezőt keresünk, otthoni munkavégzéssel, számlázási lehetőséggel. Így a távolság nem akadály, bejárás nincs! A feladat éves szinten 6-8 lakóépület,...

Aláírták az Arad-Nagyvárad gyorsforgalmi út műszaki tervének finanszírozási szerződését

júl 26, 2023 | kitekintő

Augusztus végéig lezárják a megvalósíthatósági tanulmány engedélyezési eljárását, majd a kormányhatározat megjelenése és a műszaki terv elfogadása után elindulhat az Arad-Nagyvárad gyorsforgalmi út kivitelezőjének kiválasztási folyamata – közölte július 26-án közleményben Békés vármegye önkormányzata.

 

Ilie Bolojan, a Bihar Megyei Tanács elnöke a napokban aláírta az Arad-Nagyvárad gyorsforgalmi út műszaki tervének finanszírozási szerződését – idézi a közlemény Zalai Mihályt, a Békés Vármegyei Közgyűlés elnökét. A négysávosra tervezett út több mint 120 kilométer hosszan fut majd, de a projekt szerint összeköttetést alakítanak ki Nagyszalontával, amely egy 5 kilométeres szakaszt jelent. E mellett Araddal is összekapcsolják az utat 3 kilométer hosszan, valamint a magyarországi határátkelőhöz (Nagyszalonta-Békéscsaba) vezető közel 10 kilométernyi összekötőutat is megépítik. Az út teljes hossza így eléri majd a 138 kilométert.

Magyarország és Románia között mostanáig két gyorsforgalmi összeköttetés létesült. Az elsőt még 2015-ben adták át, amely a magyar M43-as és a román A1-es autópályát kapcsolja össze (Csanádpalota-Nagylak II.), majd 2020-ban a magyar M4-es sztrádát és a román A3-ast kötötték össze egy átkelővel (Nagykereki-Bors II.). A harmadik átkelő a tervek szerint Csenger és Óvári térségében épül meg, és Szatmárnémeti körgyűrűjét kapcsolja majd össze az M3-as autópályából leágazó autóúttal. A negyedik átkelő lenne a békési összeköttetés, mely a finanszírozási szerződés aláírásával újabb fontos pontjához érkezett. (MTI)

Geotechnikus kollégát vagy céget keresünk

A 26 éves alapítású SzeRaKo Építész Iroda talajmechanikus mérnököt keres, hosszú távra. Önállóan dolgozni tudó kollégát keresünk, otthoni munkavégzéssel, számlázási lehetőséggel. Így a távolság nem akadály, bejárás nincs! A feladat éves szinten 6-8 lakóépület,...

Statikus tervezőt keresünk

A 26 éves alapítású SzeRaKo Építész Iroda tartószerkezet tervező mérnököt keres, hosszú távra. Önállóan dolgozni tudó tervezőt keresünk, otthoni munkavégzéssel, számlázási lehetőséggel. Így a távolság nem akadály, bejárás nincs! A feladat éves szinten 6-8 lakóépület,...